Beställ en väggkalender för 2016 !

Beställ en väggkalender för 2016 ! 150 150 ullika
Senast 27 oktober vill vi ha din beställning ! OBS att sista datum har passerat !

I år kan vi meddela den glada nyheten att vi har ett litet samarbete med den Finska Åsneföreningen. De besökte ju vår utställning i Börstig i år och vi som var där fick träffa tre stycken ur styrelsen för deras förening. Mycket trevligt ! Både den Finska och den Svenska föreningen har cirka 100 medlemmar och antalet åsnor är ungefär detsamma i båda länderna.  De har i fyra år haft en åsnebildtävling och sedan 2013 har man producerat en väggkalender med vinnarna i denna tävling. Tyvärr var datumet för sista inlämnande till denna tävling väldigt snäv men vi lade ut det på FB-sidan ”love donkeys” så en hel del bilder från Sverige kom in och fram till och med 19 oktober kan man gå in och rösta på dessa bilder från den sidan. Sök på Kaisa på den sidan så hittar ni rätt. Man kan även gå in och titta på kalendern från 2015 på den sidan.

Vinnarna kommer alltså att vara med i en väldigt tjusig väggkalender som man kan beställa via vår kontaktsida, dvs maila oss antingen via kontaktsidan eller info@asneforeningen.org  Man måste alltså i förväg lägga en beställning och även betala in 100 kr till pg 35 95 71 – 7 för att få en sådan kalender hemskickad. Glöm inte att skriva namn och adress både i mailet och på inbetalningen så vi ser vem som betalat.