Höstträff 2022-09-24!

Höstträff 2022-09-24! 150 150 ullika

Lördag den 24/9 kl 10:00 träffas vi hemma hos ordförande Ullika Wikström som bor en bit från Falkenberg. Vi tittar på hennes åsnor, pratar åsna och föreningen bjuder på lunch. Därefter åker vi en liten bit hem till styrelseledamot Isabelle Hermansson. Hon har ett gäng med jätteåsnor och en stor mula. Om vädret är ok så tar vi en tur med dessa fantastiska djur. Vi får självklart också höra henne berätta om hur hon och hennes två barn jobbar med dessa. Isabelle och hennes barn tränar med både mulan och åsnorna för en hästtränare i närheten och de har också ställt upp i träningstävling med dem. Därefter åker vi tillbaks hem till Ullika för fika och eftersnack innan det är dags för hemfärd.

Om du vill komma så anmäl dig på info@asneforeningen.org och helst före 10/9 så vi har lite tid på oss att planera. Du får vägbeskrivning när du anmäler dig. Har du frågor kring träffen kan du också ställa dem i mejlen eller ringa på 0705-705338.

Varmt välkomna!!!