Bli medlem

Om du har eller har tänkt att skaffa åsna eller mula rekommenderar vi dig verkligen att bli medlem i vår förening. Allt man tycker är roligt blir ännu roligare om man kan dela det med likasinnade. Det är också viktigt att vi delar information och erfarenheter med varandra för att våra åsnor ska må bra. En åsna är INTE en häst och ska inte skötas på samma sätt. Självklart är du välkommen att bli medlem även om du inte har någon åsna men kanske tycker att de är lika underbara som vi tycker. Som medlem har du alla möjligheter att komma i kontakt med både åsneägare och deras åsnor.

Medlemsavgift:

Det finns två typer av medlemsskap. ”Medlem som betalar ordinarie medlemsavgift” och ”familjemedlem”. Familjemedlem betalar en lägre avgift och det kan man bli om det finns en ordinarie betalande medlem på samma adress. Ordinarie medlemsavgift är 250 kr och familjemedlemsavgift är 75 kr. Som familjemedlem är du fullvärdig medlem och får delta i våra olika arrangemang men får inte några egna tidningar utskickade.

Så här gör du:

Betala in avgiften 250kr / 75kr till plusgiro 35 95 71 – 7. Skriv ditt namn och adress under meddelande och även om du är åsneägare eller inte.

Det här får du:

Fyra gånger per år utkommer vår medlemstidning som innehåller allt möjligt om åsnor och våra aktiviteter. Du har möjlighet att själv skicka in artiklar, berättelser, foton, annonser etc som vi kan publicera i tidningen. Foton som du skickar in kan även publiceras på den här hemsidan men om du inte vill det så får du säga till.

Du har möjlighet att delta på vår årliga utställning som oftast hålls i slutet av sommaren i olika delar av Sverige. Kolla under fliken utställning för att läsa mer om det. Vi brukar också ha en del andra aktiviteter/träffar där du kan delta.

Nu kan du också logga in på vår hemsida och för närvarande läsa australiens tidning ”the donkey digest” digitalt.

Välkommen som medlem !!

Tidningar-300x225